keskiviikko 1. elokuuta 2012

Tauko geelikynsien pitämisessä

Tuli mieleen, kun vastailin äsken yhteen kommenttiin...

Oletteko pitäneet geelikynsien teossa taukoa?
Ja jos olette mistä syystä?

Onko kyntesi menneet heikkoon kuntoon geelien alla?
Kauan pidit geelejä yhtäjaksoisesti?
Ja miten hoidit omia kynsiäsi tauon aikana?

Omat kynteni olivat heikommat kuin ennen, kun jätin geelit pois. Ei mielestäni kuitenkaan erityisen pahat. Ohuet kuitenkin ja eivät kestäneet pituutta juurikaan. Olen käyttänyt suojana ihan vaan kynsilakkaa useamman kerroksen, mutta estääkö sekin oman kynnen vahvistumisen?
Itselläni oli geelikynnet yhtäjaksoisesti n. 2 vuotta.

Olisi hienoa, jos tähän saisi kommetteja kokemuksista - levittäkääpä sanaa...

2 kommenttia:

  1. Heips! Mä kävin aikonaan laitattamassa akryylit puolentoista vuoden ajan yhtäjaksoisesti. Mammalomalla se tuntui olevan suhteellisen iso menoerä joten kävin surumielin poistattamassa ne. Sen jälkeen kynnet olivat todella hauraat. Toisaalta luonnonkynteni eivät olleet mitenkään supervahvat alunperinkään. Ne lohkeilivat helposti eivätkä tahtoneet kasvaa pituutta. Nyt olen käyttänyt soak off geelejä. Välillä kun ei ole hotsittanut laittaa ja olen mennyt pelkällä lakkauksella niin lohkeiluongelmaa ilmenee. Geelin alla suojassa kynteni kasvavat pitkiksi, mutta lyhenevät vauhdilla jos olen ilman tai pelkän lakkauksen turvin. :)ja mitä tulee menoeriin niin kyllä tähän saa rahaa palamaan ihan harrastuksenakin. ;) Onneksi olen palannut jo työelämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli nautinto käydä laitattamassa kynnet, hetki itselle ja uoeat kynnet!

      Nyt en enää raaski antaa muiden laittaa, kun opettelin itse tekemään.

      Ehkä taas joskus :)

      Poista