keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Eco Soak Off geelit tulossa

Olen jonkin aikaa jo ajatellut kokeilla Soak Off geelejä, joita ei tarvitse viilata pois, vaan liotetaan nesteessä.
Nyt on tilaus sisällä seuraavista tuotteista:

Eco Soak Off väritön alus ja rakennusgeeli

Eco Soak Off pinkki värigeeli

Eco Soak Off valkoinen värigeeli

Tuotteet on nyt saapuneet ja lähipäivinä pääsee kokeilemaan.

Pitää opetella hieman uusia vaikutusaikoja, mutta eiköhän nuo muuten toimi kuten muutkin - onko kellään kokemuksia ja vinkkejä tuotteista?

Tuotteille löytyy mielettömän hyvät käyttöohjeet myös:

Käyttöohjeet Soak Off



Laitan kommentteja ja kuvia tulemaan kun olen kokeillut.
En malta odottaa :)

2 kommenttia:

  1. Olen kokeillut muutaman kerran värillisiä Eco Soak Off geeliä ja muuten tuntuu ihan hyvältä, mutta väripigmentti mun mielestä sais olla peittävämpi, että ei tarvis laittaa niin paksulti. Luonnon kynsiin laitettuna päälle laitoin UV sealerin ja se halkeili, luulisin että Soak Off antaa enemmän periksi kun kovat geelit ja halkeili siksi tai sitten laitoin sitä liikaa... Mielenkiinnolla odotan kokemuksia! =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentistasi.

    Tällä hetkellä olen tosi tyytyväinen kynsiin/geeleihin. Ei repsota mistää ja vaikka ollut kovat pakkaslukemat ei normaalia reunakuivumista ole ollenkaan.
    Laitanpa lähipäivinä isomman "selvityksen" aiheesta.

    VastaaPoista